Leta i den här bloggen

fredag 19 mars 2010

Detta visste ni inte om mig


Detta visste ni minsann inte om mig. Att när min mamma var 8 år gammal fick hon en alldeles egen hund. Och det var inte vilken hund som helt utan en SHELTIE =) Hans namn var Loffe och min mamma älskade honom djupt. Han var en ganska jobbig valp men blev som äldre mycket lydig. Han dog bara 5 år gammal och min mormor berättade att hon grät ett år efter han gick bort.
Nu är jag 18 år gammal. Alltså tio år äldre än min mamma när Loffe kom till hennes värld. Och jag får uppleva samma känsla.. hur underbart det är att äga världens bästa ras. Denna ras har jag spekulerat i länge och jag väntade länge tills jag kunde uppleva samma dröm.

1 kommentar:

  1. Tack för din kommentar i vår blogg! Kul att du gav dig tillkänna :) Valptiden är sannerlgen ljuvlig, men kan vara väldigt påfrestande också! Ska bli kul att följa er gemensamma utveckling tillsammans :)

    Vårsoliga hälsningar från mig och mina röda töser!

    SvaraRadera