Leta i den här bloggen

måndag 15 mars 2010

Still waiting

Undrar om detta blir veckans sista soldag. Ser nästan ut så :/
Idag har jag skickat iväg köpekontraktet för Needy som är såld till en glad flicka i Örebro. Hörde att de hoppat 1 m oxer!!
Kommer kännas märkligt att skriva under när papprena kommer... sista chansen att ångra sig och ta hem min älskling igen. Tänk om jag ändrar mig? Jag har varken tiden eller lusten att rida. Känner mig rädd efter hur hon ändrat sig när flera personer provridit henne.. hon försökte slänga av dem allihoppa!

Jack och jag kämpar vidare med klossen. Längtar så tills han blir äldre och hans hjärna& kropp lite uthålligare ;-) Vill bara ta på mig träningsbyxorna och stå i solskenet på brukshundsklubben. Eller varför inte på trädgården utanför?
Min fina Jack, han avbryter all jakt-lek- eller bus för mig. Han är så impulsiv och det gör mig så glad. Det är så lätt att förlåta en valp som gör det han faller han in- istället för att den planerar djävulskap :-) Tycker min valp är perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar