Leta i den här bloggen

onsdag 24 mars 2010

Leksaksintresse



Vaknade idag av att Jack hängde i mitt hår. Hade somnat i soffan på grund av en olidlig magvärk men det hade J ingen empati för, utan nu hade han vaknat och då är det dags att stiga upp! Oavsett om man vill eller inte! Lilla Jacken, få gör mig så glad som du. Skulle aldrig kunna blir arg på dig för att du gör som du gör. Hittar egna lösningar till dina så kallade problem.
Idag satte vi fot igen. Känns ännu mer osäkert idag när vi inte använder klossen. Han blir osäker men börjar snurra på sig (som när han roterar runt klossen och jag klickar). Han snurrade så han satte sig på mina fötter och tittade rakt på mig! hihi!! Började skratta så vi fick ta en paus, vem kan motstå honom?
Killen kan helt tappa leksaksintresset då träningen motiverar honom mycket mer. Men idag var det en disktrasa som stod högt på listan och Whiskas, min älskade katt. Jack älskar att bita och brottas med Whiskas som bara ligger och tålmodigt står ut med en valps envisa lynne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar