Leta i den här bloggen

torsdag 25 februari 2010

Gamla& nya minnen

Imorgon bär det av till Örebro för att lämna min lilla vän. Needy som antagligen ska flytta men ska bo på prov i 2 veckor hos en tjej som är hoppintresserad =) Det kommer Needy att gilla! Hoppas de kommer att trivas ihop så jag inte får tillbaka henne. Vet inte då hur jag ska göra :(
Har inte tänkt så mycket på det, men det tar väl lite tid innan jag inser hur ledsen och hur mycket man kan kommer sakna henne. Just nu är det så mycket med allt. Skolan som ska klaras av och sommarjobb som ska fixas. En pojkvän att pussa och en familj att hälsa på. Sen kommer ju Jack på söndag.

Som sagt åker vi imorgon och jag vet inte när. Får hoppas att vi kommer iväg någorlunda i tid så vi kommer fram innan det blir mörkt.
Efter vi lämnat Needy fortsätter vi våran färd mot Stockholm där vi ska övernatta hos min faster Vera och hennes tre små barn. Eller små är barnen inte längre, 9-11 år! Tiden går för fort! På tal om tid publicerar jag en bild i detta inlägget från när jag och min jämnåriga kusin Olga var små. Ibland vill man vara liten igen.

Efter vi kommit till Stockholm och hittat fram till Vera ska vi bara slappa och äta middag för dagen efter ska spenderas i Stockholm City! Vi ska fönstershoppa en hel dag och bara utforska våran underbara huvudstad som jag sett alldeles för lite av. Vem vet vad som slinker ner i väskan. Kanske en leksak till Jack eller ett nytt halsband? Denna resan kostar redan för mycket så det blir nog inte så mycket shoppande för min del.

På söndagen bär det äntligen av till snöiga Uppsala. Hoppas vägarna är fina så man slipper skota framför bilen medans man kör ;) Det ska nog gå bra!
Lite fika och mys hemma hos familjen Book och sen blir det en låång resa hem med en mjuk liten valp i famnen. Hoppas han klarar resan bra med lite gnäll och pip. Lägger in nya bilder på Jack också nu när han är en stor pojke på 8 veckor.

1 kommentar: