Leta i den här bloggen

tisdag 23 februari 2010

Header& CRD

Hej
Nu är det snart dags för att lämna blogspot och övergå till egen hemsida. Den kommer heta något liknande www.zphoto.(?)
Nu behöver jag er med att välja ut vilken header jag ska ha. Lägg till eller ta bort? 1 eller 2?
Rösta och lägg en extra kommentar, tack.

1.)

2.)


Dagen som gått..
Förutom att jag gjort mina headers har dagen spenderats i otroligt härlig tö-snö! Jag och min kusin Marika var bestämmde oss för att gå hem till barnens mormor&morfar och dra barnen i pulka. Sagt och gjort! Kunde ju inte låta bli att sätta på oss overaller och packa fika i väskan. Första biten av färden gick bra, det var ett lagom lager isblandad snö på vägen och pulkorna gled lätt. Men när kom fram till "stora vägen" och respektive gångbana såg vi till våran fasa att gatan var snustorr! Men envisa som vi var och förbannade oss att vi skulle klara detta. Tur man är född på en liten skogfylld ö så man inte är rädd för att både bli snöig och svettig, för det blev vi! Men trots det hittade vi vägar och stigar genom skogen som tog oss till vårat mål. Envisa brudar, två snö& pulkaälskande små barn och ett underbart väder gjorde denna dagen värt jobbet.

2 kommentarer:

  1. jag flyttar också snart min blogg till egen domän.. www.netskifoto.se men sidan är inte klar än.

    SvaraRadera